Followers

i decree

zaterdag 3 september 2011

June 21, 2011

June 21, 2011

Blossom met de Galactische Federatie van Licht 



Blossom: Hallo voor jullie. Ik vroeg me af of jullie er waren en als dat zo is, welke parels van wijsheid zijn jullie zo vriendelijk ons aan te bieden?

Federatie van Licht: Woorden waarvan wij VOELEN dat ze gepast zijn aan degenen aan te reiken die ze willen ‘oppikken’, zijn louter een soort aanraden om jullie ziel te laten verbinden met zichzelf. Want op een dergelijke wijze zijn jullie dan in staat tot ‘herinneringen’ van kennis die voor jullie al toegankelijk zijn. Jullie zijn nu… je goed bewust van de noodzaak de reden te begrijpen waarom jullie hier zijn. Sommigen van jullie VOELEN dat je het nog niet gesnapt hebt en toch vragen we jullie om daar anders over te denken.

Voor degenen die meer opheffing zoeken… of een diepere waardering van het geheel… en daarvoor zichzelf…. kunnen we je voorstellen dat je dan ophoudt met dit zo ‘hard te proberen’? Terwijl je meer en meer kennis verkrijgt, lijkt het dat de noodzaak om het zelf te verbeteren en dat je dagelijks meer leert en verkrijgt, dat dit niet altijd gunstig kan zijn voor de ziel? We bedoelen niet dat het ‘verkeerd’ is om te willen leren. We VOELEN gewoon dat het soms meer zin heeft voor jullie.. dat ALLES meer zin heeft voor jullie… als iemand zichzelf zou toestaan om een tijdje zichzelf te zijn. Met ‘andere woorden’ … om wat pauze te nemen bij al die studie en om wat praktisch te doen.

Zie je? Ja, het is prachtig om ‘voorbereid te zijn’ voor wat er komt. Maar mogen we op het feit de klemtoon leggen dat NIETS in steen staat geschreven (tot nu toe) en aldus redenerend… denk eraan dat jullie hier zijn met een heel serieuze zaak onder handen… om TE GENIETEN! Want hierdoor komt juist de verandering die jullie zoeken tot stand.

Het is tijd om dit uit te werken. Het koninkrijk dat jullie zoeken… zoals jullie je dat nu bewust bent… zit IN je. Daar is het, zoals je weet, waar jullie geluk woont. Jullie hoeven geen vakantie te nemen of ritjes te maken op vrolijke plekken om de geestdrift in je leven te vinden. Dit is niet zo. Zo zijn jullie niet ontworpen. Binnen in jullie zit een mechanisme dat jullie grote hoogten kan laten bereiken verder dan wat jullie denken dat je kunt. Dit heeft eonen van tijd slapend in jullie gelegen en het is pas nu dat men zich ook maar even de mogelijkheid afvraagt of dit Waar is. Als jullie eenmaal begrijpen hoe je deze ‘machine’ moet her-activeren, zul je merken dat jullie leven zo veel meer kan hebben/verkrijgen voor jullie om er mee te kunnen ‘spelen’.

Blossom: Natuurlijk, het zal goed zijn als we daar een minuutje over kunnen uitweiden, maar natuurlijk is de heldere vraag die ik moet stellen… hoe her-activeren we dit ‘machientje’? Ik begrijp waarom jullie machine zeggen, als we aannemen dat onze lichamen ongelooflijke machines zijn die door onze zielen worden geactiveerd.

Federatie van het Licht: Heel interessant punt, Blossom… je slaat hier de nagel op de kop. ‘Geactiveerd door jullie ziel’. Precies zo wordt dit gedaan. Het is inderdaad jullie ziel die je laat rondlopen in je voertuig die je deze ervaring geeft van Leven op deze Aarde. Er is voor veel mensen geen onenigheid over dit feit. Want als de ziel eenmaal dit voertuig, deze machine heeft verlaten kan het op geen enkel niveau meer functioneren. Er moet iets/ iemand zijn die het bestuurt, niet?

Blossom: Absoluut. Dat snap ik. Dus als we WETEN dat onze lichamen zo worden geactiveerd, hoe ontdekken we dan dat knopje om op te drukken om dat mechanisme in ons opnieuw op te poken?

Federatie van het Licht: Het is de eenvoudigste maar toch meest ingewikkelde methode.

Blossom: Als het niet waar is!! Dus laten we even die gecompliceerde versie los en gaan we direct naar de eenvoudige, zullen we?

Federatie van het Licht: In termen van ‘ontwaken’ is dit… zullen we het ‘Overdrive’ noemen..’afjakkering’.. . het is nodig dat iemand de machine in top gear (hoogste versnelling) heeft om verder te gaan naar de ‘Overdrive’ bediening, als je dit volgt? Je kunt niet van de tweede versnelling in de Overdrive gaan zonder serieuze verwarring te krijgen in de rangen eronder. Dus zeggen we dat het een geleidelijk proces is waar iemand naar toe werkt. Velen van jullie zitten al in de topversnelling vanwege alles wat je al gedaan hebt en zoals jij je soms voelt, Blossom… zit je al klaar om te ontploffen, als je niet weet wat je met jezelf moet doen. Je barst uit van het LEVEN zelf!

Blossom: Ja, dat ken ik goed en ik weet dat anderen dat ook hebben.

Federatie van het Licht: En dit is precies wat we jullie in deze tijd voorstellen. Want zo velen van jullie zijn klaar om ‘de knop om te zetten’ naar Overdrive. En dit is nou juist, hoe wordt het gezegd(?)

Blossom: Ik moest een minuut mijn ogen sluiten… en dit gebeurde er. Dus ik neem aan dat ook de lezer hetzelfde moet doen als ze dat willen. Ik haalde ongeveer 5 tot 6 keer diep adem. En toen zag ik alsof er een Gouden Sleutel in mijn voorhoofd werd gezet en die naar binnen ging in het centrum van mijn kruin (derde oog). Zoals velen van jullie weten zit daar je pijnappelklier en ik denk dat die van vorm lijkt op een walnoot. Het was net alsof de sleutel in de ‘walnoot’ ging en naar rechts werd omgedraaid… drie keer. Ik zat een tijdje stil ‘te wachten dat iets ging gebeuren’ en toen realiseerde ik me dat ik bijna ook stopte met ademhalen. Toen ik diep ademhaalde zag ik alsof er elektrische vonken uit mijn hoofd schoten en die hadden allemaal andere kleuren. Na een tijdje vroeg ik: “En wat nu?” en zeiden ze ‘De dingen zullen anders zijn.’

Blossom: Dus terug naar onze conversatie. Ik moet zeggen, met alle respect, dat ik altijd een beetje twijfelachtig ben als er een activering plaats vindt. Vanuit een vorige ervaring ‘VOELEN’ sommigen wat en anderen niet. Dus ik denk dat ik altijd de mogelijkheid zie dat ik ‘’went off on one’. (‘Bij een al weg was.’)

Federatie van het Licht: Een wat?

Blossom: Nou, weet je. Een beetje afdwalen in de geest. Weg met een eigen voorstellinkje. Dan. vanwege de positie waar ik in ben, moet ik erop VERTROUWEN dat JULLIE GUYS willen dat ik die belevenis afschilder zodat velen hetzelfde kunnen beleven. Hulp wordt zeer gewaardeerd.

Federatie van het Licht: Nou, zoals in jouw wereld gezegd wordt, Blossom… De smaak van de pudding proef je in het eten ervan. Je hebt je gerealiseerd door vorige pogingen dat er bijna altijd waarschijnlijk geen re-actie is bij deze activeringen. Toch dringen we aan door te zeggen dat ze zeker helpen bij de progressie, of moeten we zeggen… bij de versnelling van … iemands reis in het onbekende!!

Blossom: Betekent wat precies?

Federatie van het Licht: Is het niet zo… dat je VOELT dat je je niet alles herinnert dat je bent? Is het niet zo… dat je zegt dat jij je niet herinnert hoe je ‘wonderen uitvoert’ en zelfs maar een beetje meer van je brein gebruikt dan je al doet?

Blossom: Inderdaad. En toch zonder van het spoor af te draaien… Ik begin ‘te snappen’ dat wie ik ben LIEFDE is, en hoe meer ik dat ‘Barsten van Leven GEVOEL’ heb wat ik vertaal dat het een meer bepaald GEVOEL van LIEFDE is, dan kan ik inderdaad zeggen dat ik me herinner dat… ik me VOEL wie ik ben… LIEFDE.

Federatie van het Licht: Bij dat specifieke onderwerp is dat het meest aangename antwoord. Toch is het niet wat we vragen. Je ‘stelt je voor’ dat je geen ‘wonderen kunt doen’… .. dat je nog niet in staat bent om je zelf van A naar B te transporteren zonder het middel van een voertuig. Je kunt nog niet helemaal accepteren dat je ziel het voertuig is dat is getransporteerd en je ‘her-schikking door het stoffelijke te ontmantelen(demonteren) en het op een andere plek te her-scheppen (te monteren) is louter voor het doel om in je ‘machine’ te kunnen rondlopen. (Tenminste op jullie planeet) Jullie WETEN dat alles energie is. Dus in simpele termen is het geleidelijk ‘het uit en in fase’ van het menselijke vlees gaan, is geen moeilijke uitvoering. Het is gewoon dat JULLIE denken dat het zo is. Terwijl je ziel zichzelf in zijn Hoger ‘etage’ laat gaan… begin je zoveel meer dingen ‘te snappen’ die je eerder niet in zelf kon opnemen… omdat je ziel vanaf die Hogere plaats in staat is en de werking van zoveel meer dingen kan begrijpen. Als jullie ieder er voor kiezen om jezelf ‘te behandelen (trakteren op)’ door een beetje meer te snappen van ‘wat er feitelijk is’… dan is er merkbaar zoveel meer levendigheid!

De visualisatie van de Gouden Sleutel in het derde oog is geen grappige bijdrage om jullie goed te laten voelen, lieve vrienden. Dit is een feitelijk proces dat jullie kan helpen zodat de gruwelijkheden die jullie in een verre herinnering zijn overkomen uiteindelijk in vergetelheid zullen wegsmelten.

Blossom: Poe! Dat was eventjes raar, omdat toen het woord ‘gruwelijkheden’ kwam ik moest stoppen en me afvragen wat er gebeurde… maar het woord veranderde niet en opnieuw moest ik VERTROUWEN en natuurlijk, zoals altijd lieten de woorden die volgden het allemaal volmaakt zinnig worden!

Federatie van het Licht: Wij danken jullie voor je verder gaan. Hoe ver zijn jullie gekomen. Hoe ver zijn WIJ gekomen. Hoe ver hebben we allemaal gereisd in deze reis… dit avontuur.

Daar zijn we zeker van liefste vrienden. Dat wat wij op het punt staan te onthullen, dat waar jullie harten allemaal mee resoneren, zal zonder kwestie… een introductie zijn naar deze HOGERE weg.

We vragen jullie om ‘verschillen’ op te merken in jullie toepassing van je taak. We willen ook graag jullie herinneren aan het drinken van de Gouden Kelk. Deze dingen zijn natuurlijk volgens je eigen wensen. Wij geven geen orders… toch KENNEN wij de zegeningen die volgen op wat juist voelt en de bemoediging die je ziel kan brengen.

Er zijn woorden uitgesproken betreffende dat alles sneller wordt… dingen die op een snelle tred gebeuren in de dagen die voor je liggen. Jullie hebben ALLEMAAL momenten waarop je WEET dat de beweging veel energie van goedheid opbouwt. Het is een cirkel. JULLIE ZIJN DE LIEFDE die deze planeet optilt naar zijn weldoende positie. Wij, als jullie vrienden zijn nederig in het delen van deze stijging met jullie.

Er zal een verschil zijn. Jullie zullen de sterker kracht in jezelf VOELEN als je overgaat naar de “Overdrive’. Het is dan natuurlijk aan jullie om de controle over te nemen van het voertuig in deze Hogere versnelling en om te ontdekken waar die toe in staat is.

Je weet nu dat het tijd is voor ons om deze sessie af te sluiten.

Blossom: Perfect. Ik moet bij mijn zus op de thee zijn in 15 minuten! IK DANK JULLIE ZO ZEER ZEER.. WE HOUDEN VAN JULLIE! In Liefde en dank!


Website: Blossom Goodchild

Vertaling: Winny 



Originals and translations of Galactic Messages available on



0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar