Followers

i decree

maandag 22 juni 2009

21 juni - Channeling Blossom Goodchild in het Nederlands



"We vragen je alleen om HET LICHT TE ZIJN DAT JE BENT … en door HET TE ZIJN … zul je WETEN van ONZE WAARHEID … Die uiteindelijk … zul je zien … de JOUWE is."




Hoe zullen we vandaag beginnen? Ik ben benieuwd wat er op deze bladzijden staat als we onze communicatie beëindigd hebben in dit moment van NU. Ik ga maar gewoon rustig achterover zitten en mijn vingers het praatwerk laten doen.

Moeten we vandaag een andere richting inslaan?

Dat is helemaal aan jullie.

Wij zouden het wel passend vinden om dat te doen. Daarom, laat ons je hand nemen en vandaag een andere weg met je afleggen. We hebben zo vaak met je gesproken, op zovele manieren, over je doel op deze planeet … over het in de juiste positie brengen ervan terwijl ze met gratie beweegt naar haar nieuwe vorm. Dus laten we spreken in andere termen …
..... ....... ..............

Zijn jullie er nog? Opeens lijkt er niets meer door te komen.

We zijn aan het nadenken.

Waarover?

Over de puurste manier waarop we je datgene waarover we willen spreken, kunnen aanleveren. Want zoals je weet … als er woorden in het spel zijn, kunnen die tot je genomen woorden … en niet altijd geïnterpreteerd worden op de manier die wij uitdrukken. Daarom overwegen we alle opties.

Okidoki. Ik checkte het maar even. Maar dan moeten jullie ons soms behoorlijk frustrerend vinden … als wij jullie woorden niet altijd ontvangen zoals jullie wensen dat ze begrepen worden?

Frustrerend zou niet het woord zijn dat we kiezen. Want het is de innerlijke reis van het individu om onze betekenissen voor zichzelf te ontdekken. We proberen het zo goed uit te leggen als we kunnen, maar we vinden het ook nodig dat jullie werk verrichten … om de diepte te ontdekken van de woorden die we uitspreken. Je ziel zou nooit groeien naar zijn volle capaciteit als al het werk voor je gedaan werd. Ze zouden op de automatische piloot gaan werken … want het is het hart dat het moet horen … niet alleen het verstand dat moet interpreteren wat we zeggen.

Dus … hebben jullie het gevoel dat jullie maar gewoon door zullen gaan met doorgaan … met het op zoveel mogelijke manieren uitdrukken om ons te helpen om onze harten te openen?

Precies, maar toch … zie je niet, lieve dame … dat als ieder van jullie steeds meer en meer ontwaakt voor de Waarheid van jezelf … meer van je Waarheid onthuld kan worden? En dat daarmee … terwijl het zich ontwikkelt … het hele ‘spel’ er zoveel meer bij ‘betrokken raakt’ terwijl het zich ‘ontwikkelt’. Het tempo wordt opgeschroefd en de opwinding als men beseft welke positie op het bord men inneemt … om het zo maar uit te drukken … staat het enthousiasme toe om er meer bij betrokken te ‘willen’ raken … in deze steeds doorgaande cyclus werkt het. Je graagte om te leren/herinneren wordt groter … hoe verder men komt op de weg. Er is een nooit ophoudende interesse … want hoe meer men weet … hoe meer men ziet dat er is om te weten … het gaat steeds door … Maar zoals wij zeggen … als je je je nieuwe begrip eigenmaakt … kun je er niets aan doen dat je onderzoekingsdrang je steeds maar weer aanspoort. Je intuïtie is je gids. Dat brengt je naar een helderdere plek … en terwijl de helderheid de weg voor je oplicht … is wat je getoond wordt nog mooier dan de plek waar je je bevindt … je dacht dat het niet nog mooier kan worden … maar toch is het zo lieve vrienden. Steeds opnieuw, steeds opnieuw, steeds opnieuw ….Als iemand loopt in de Waarheid van wat IS … wordt diegene HET LICHT dat hij is.
Jij bevindt je NU op dit moment van tijd op jullie planeet in HET LICHT dat jij bent in dit moment van tijd. DIT LICHT dat jij bent, is van een bepaalde helderheid vanwege een bepaalde vibratie waarin jij je bevindt op aarde op dit moment. Echter … als je opklimt in de Hogere vibraties, is de JIJ die JIJ BENT, in staat om een helderder deel van zichzelf te worden. Daarom is het mogelijk om van een helderder LICHT te zijn. Het is het ZELFDE Licht maar het is ‘witter’, om meer van goud, in diepte. Opnieuw falen woorden om datgene aan te reiken wat we willen uitdrukken.

Ik begrijp wel wat jullie bedoelen … onze woordenschat is alleen een beetje belemmerd.

Dus … terwijl de vibratie lichter wordt … BEN JIJ IN STAAT OM MEER VAN DE WAARHEID VAN JEZELF TE WORDEN … terwijl je dichter bij je WARE thuis komt … is het WARE LICHT dat jij bent, in staat om een sterkere graad van helderheid uit te stralen …
Dit vindt NU plaats … jouw Licht wordt helderder op jullie planeet aarde vanwege JOU. Elk en ieder persoon van jullie die ‘het snapt’ … is in staat om dat Licht van een hogere vibratie in je bestaan te brengen … om die hogere vibratie hier te laten zijn.
Wij zeggen dat het een Hogere vibratie is die nu doorkomt, maar zien jullie niet lieve vrienden … dat JIJ het bent die die Hogere vibratie IS. Het is het Hogere deel van jou die dat door jouw ontwaken tot stand brengen op jullie planeet. Dus zoals we gezegd hebben … JULLIE laten dit gebeuren. JULLIE zijn degenen die dit doen … jullie Ware Licht binnen brengen … dat jullie planeet transformeert en de verandering laat plaatsvinden. Door simpelweg jullie Licht te ZIJN.
Als jullie zeggen … ‘je kent je doel niet’ … als sommigen van jullie in een ontevreden ruimte in jezelf zitten … probeer dan te begrijpen, dat je doel … je hele reden van bestaan op dit moment is OM LICHT TE ZIJN … OM VREUGDE TE ZIJN … want door dat te doen … vervul je je doel om hier te zijn. Jij bent … door Licht te zijn … bezig het Licht binnen te brengen en zo bezig te doen waarvoor je kwam. Om de planeet naar zijn Lichtere positie te brengen. Dat is alles. Om vreugde te zijn.

Ik wil geen demper op de opwinding zetten terwijl jullie dit allemaal beschrijven … maar zoals jullie je waarschijnlijk al gerealiseerd hebben … door onze energie op sommige momenten … het is gewoon niet ALTIJD ZO MAKKELIJK. Ik wil echt niet negatief doen … maar er zijn moeilijkheden die rechtgezet moeten worden en soms gewoon door recht door zee te zijn … als goeie ouwe mensen … wij zijn van binnen niet altijd in een positie waarin we van zo’n totale vreugde kunnen ZIJN … dus … als dat is wat we hier kwamen doen … volgens jullie en andere channels die hierover spreken … dan zouden we … als we ons dat toelaten … kunnen VOELEN dat we de boel een beetje teleurstellen … maar … we hebben dan gewoon een mindere dag. Hebben jullie geen ‘off days’? … Zo ja, dan kunnen jullie misschien een beetje begrijpen wat ik hiermee bedoel.

Liefste dame … wij hebben geen ‘off days’. Wij die ons verbinden en communiceren met jou … Blossom Goodchild. Want wij begrijpen ALLE dingen vanuit een HOGER PERSPECTIEF. Het is niet mogelijk voor ons om vibraties van lagere gedachten te hebben, omdat WIJ DIE MET JOU SPREKEN … ze niet kunnen bevatten of ze vormen. Maar dat wil niet zeggen dat wij geen energie ‘oppikken’ van diegenen die een ‘off day’ hebben … en als we dat doen … sturen we simpelweg Liefde naar die energie … want dat bij uitstek … boven alles … is het meest behulpzame wat we kunnen doen.

Nu … op dit moment … met wie spreek ik nu?

Je spreekt IN LICHT. Wij zijn geen persoon of mensen. We hebben alleen Licht vorm.
Je spreekt IN LICHT. Wij zijn geen persoon of mensen. We hebben alleen Licht vorm.

(Die laatste zin verdubbelde zichzelf … daarom laat ik het maar staan)
Jullie hebben ook een enorme hoeveelheid Liefde, want ik word nu overspoeld. Dank jullie.

We presenteren ons aan JOU … omdat we dat graag wilden.

Wonen jullie op het grote schip dat zoals jullie zeiden zal verschijnen? Zijn jullie waarmee ik nu spreek … deel van de Federatie van het Licht … want ik voel me alsof ik soort van toegelaten ben in het HOOFDKANTOOR vandaag. Jullie energie is zoveel sterker … en ik ben … in bewondering … (een ander woord voor onbeheersbare tranen)

Laten we zeggen dat wij niet ergens hoeven te ‘wonen’ … want wij hebben, zoals je correct geconstateerd hebt, DE LEIDING, om het zo maar te zeggen. Wij zijn niet degenen die normaal gesproken contact met je hebben … We hebben ze een vrije dag gegeven! Want wij vonden het tijd om je te begroeten. Diegene van ons in DE HOGERE RANGEN.

Ik weet feitelijk niets te zeggen … anders dan … waarom? Heb ik iets gedaan wat zo’n bezoek verdient?

Wat zou jouw antwoord zijn op die vraag?

In ALLE WAARHEID … Ik doe gewoon mijn best … zoals ieder ander. Ik denk dat ik geluk heb! Ik excuseer me wel voor zulke EXTREME emotie … jullie kwamen nogal onverwacht zeg maar.

Maar … hoorde je vannacht niet in je hoofd: ‘Er staat je een fijne verrassing te wachten’?

Ja … Maar dat gebeurde niet ... dus sloeg ik mezelf voor de kop … omdat ik dingen ‘zat te verzinnen’.

Je timing zat een beetje scheef … dat is alles.

Dat zie ik nu ook. Woei! WERKELIJK … wat moet een mens hierna nog doen?

Je blijft lopen op het pad dat je bewandelt … het leidt je naar huis.

Is er nog meer dat jullie willen zeggen … Ik voel me een beetje weggeblazen door ‘jullie gezelschap’. Ik heb geen idee of jullie veel of weinig gesproken hebben … of hoe lang?

Ons doel was om je deze leuke verrassing te geven. We VOELEN dat het een succes was.

Meer dan jullie weten op dit moment … nou … dat doen jullie waarschijlijk wél … maar ja, hele goede timing en zeer onverwachts. Mag ik even bevestigen … nu ik mijn positieven weer een beetje verzamel … dat jullie zeiden … dat jullie niet in het schip wonen … Ik heb het gevoel terwijl ik dit schrijf … dat jullie de LEIDINGGEVENDEN zijn. Dus … als jullie zeggen dat jullie niet ergens wonen … zijn jullie … OVERAL?

Correct. Degegen waar je regelmatig conatct mee hebt, zijn deel van een HOGERE groep energie die het management van DE FEDERATIE VAN HET LICHT overzien … en wij zouden het tegen jou zo zeggen, dat … om het zielen op aarde te kunnen laten begrijpen … zij in het schip ‘wonen’ … maar ze zitten daar niet ‘vast’ … Zij zijn in staat om ‘terug te keren’ naar hun echte thuis ‘door middel van’ het loslaten van de vorm waarin ze zich presenteren aan degenen die het nodig hebben dat ze zichzelf in een vorm presenteren. Maar … ze HOEVEN geen vorm te hebben.
We willen graag dat je begrijpt dat DE FEDERATIE VAN HET LICHT … veel meer is dan jij kunt begrijpen … zelfs als we het je probeerden uit te leggen. Daarom vragen wij je te Vertrouwen … om te VOELEN uit de diepste Waarheid van jullie harten dat we alleen jullie hoogste goed als doel van onze hulp hebben. Dit moet je in je vinden als JOUW WAARHEID.
Als je dat niet kunt … zullen we je daar niet voor ‘slaan’ … want het is JOUW WAARHEID die gevonden moet worden … Niet de onze … als je begrijpt wat we je willen overbrengen.

oor het ‘luistWIJ ZIJN LICHT. JIJ BENT LICHT. WIJ ZIJN ALLEMAAL VAN HET ZELFDE LICHT. WANT DAT LICHT IS ALLES WAT ER ECHT IS. Het is jouw keus om dit als Waarheid te accepteren … of niet? Het is aan jullie, liefste vrienden. We vragen je alleen om HET LICHT TE ZIJN DAT JE BENT … en door HET TE ZIJN … zul je WETEN van ONZE WAARHEID … Die uiteindelijk … zul je zien … de JOUWE is.


Ik weet dat dat jullie ‘finishing touch’ voor vandaag is. Excuseer me even als ik mezelf van het plafond schraap!! Serieus … wat kan ik zeggen … woorden … woorden … woorden … die kunnen het soms gewoon niet zeggen, of wel? Dus … IK VERTROUW EROP dat jullie VOELDEN wat ik VOELDE tijdens die GODDELIJKE INTERVENTIE. Dat was hoe het was voor mij. Mijn hart stond in brand! Mijn lichaam barstte … maar tegelijkertijd … voelde ik me zo nederig … ik stortte in!!!! Letterlijk. Een eer … een absolute eer … Dankbaarheid dieper dan de diepste dankbaarheid. Er is simpelweg niets meer te zeggen … maar mijn GEVOEL gaat nog uit ‘naar jullie daar buiten’ voor het nemen van de tijd om naar mij ‘hier binnen’ te komen.
Ik sluit nu af … IN LIEFDE … naar jullie … IN LICHT.
ONGELOFELIJK!!!

Er zijn een paar dingen die ik wil toevoegen nu de channeling van vandaag afgelopen is. Gisteravond deed ik mijn eerste publieke White Cloud bijeenkomst in 10 maanden. In de auto op de weg ernaartoe terwijl ik aan het ‘afstemmen’ was, voelde ik dat White Cloud zei: “Er staat je een fijne verrassing te wachten”. Ik dacht natuurlijk dat hij het had over iets wat die avond zou plaatsvinden. De avond was plezierig genoeg, begrijp me niet verkeerd, maar er gebeurde niets dat me uit mijn sokken blies, zogezegd. Er was een publiek van ongeveer 20 man en ik moet eerlijk zeggen dat na zo’n lange ‘break’ … ik nadacht over of dit wel was wat White Cloud wilde … omdat ik … na 10 jaar … het gevoel heb dat we nou niet bepaald volle zalen trekken. Begrijp me niet verkeerd … het gaat niet om ego … het gaat erom te doen wat het beste is voor de besten. Dus … weer even terug naar vandaag … toen ik afstemde om te channelen … zei ik mijn beschermingsgebed … waarin ik White Cloud vraag om mijn poortbewaarder te zijn etc … en terwijl ik dit deed … had ik een visioen scenario (bij gebrek aan een betere uitdrukking … opnieuw!) van White Cloud die mijn hand nam en alsof ik heel eventjes in een capsule was, en uitstapte in een lift in een gebouw … waarvan ik wist dat het een groot schip was … hoewel het eruit zag als een groot kantoor … er waren veel ‘mensen’ aan boord achter hun bureau … en White Cloud hield mijn hand vast terwijl we langs ze liepen. Ze glimlachten allemaal, maar ik zag geen gezichten. Een paar stootten elkaar aan en er klonk gefluister van ‘dat is haar’. We kwamen voor een paar HELE GROTE deuren en ik maakte mezelf netjes en voelde me behoorlijk slim … de deuren gingen open … White Cloud bleef achter en ik liep een kamer van Wit Licht binnen … waarin ik een paar hele grote kolommen (?) kon onderscheiden in de kleuren van de regenboog. Ik WIST meteen dat ik in de aanwezigheid was van ‘LICHTWEZENS’. Ik voelde me zo vol van Liefde. Er was een grote tafel in de mist van dit Licht, en ik ging eraan zitten met mijn laptop (duh!) en zei ‘zullen we beginnen’ Daarna bereidde ik me erop voor om te gaan schrijven en vroeg ik me af of het passend zou zijn om op te schrijven wat ik zojuist ervaren had … Ik besloot dat dat meer iets persoonlijks was … en het voor me te houden … maar NU na de channeling VOEL ik dat het logisch is om dit met jullie te delen. Begrijp alsjeblieft dat het allemaal een visioen-achtige ervaring was. Ik VOELDE niet dat ik daar werkelijk was. Het was alsof een film zich ontspon in mijn geestesoog. Niettemin … was de energie die ik van hen voelde toen ze doorkwamen … inderdaad ONTZAG wekkend.
Zoals ik zei … het was een eer en een genoegen en een soort van bevestiging voor mij dat ‘Alles is zoals het moet zijn’. Bedankt veren’.

Original site:
www.blossomgoodchild.com
By courtesy of Kees

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar