Followers

i decree

maandag 24 augustus 2009

20 augustus - Channeling Blossom Goodchild in het Nederlands

"Verondersteld wordt door jullie planeet Aarde en door veel bewoonde planeten dichtbij dat er heel spoedig communicatie zal zijn van degenen van ons die geleid wordenom dit meesterplan dat al eeuwigheden van jullie aardse tijd bestaat, uit te voeren."






Blossom:Ik heb afgestemd, omdat ik me het afgelopen uur een beetje vreemd voelde. Toen ik naar mijn computer liep, voelde ik vrij sterk dat jullie misschien wilden communiceren. Dus ik kijk gewoon even wat er gebeurt. Als jullie daar zijn en iets willen zeggen, voel je dan vrij om van start te gaan.



Federatie van het Licht (FL):We sturen je vele zegeningen vanuit de Hoogste posities van onze legers. Het is duidelijk dat om energieën te kunnen overbrengen vanuit een Hogere positie, je jezelf moet aanpassen aan die frequentie en je hele wezen in lijn moet stellen met die frequentie. Want dan kunnen ‘codes’ binnengegaan worden en afgebeeld worden op het meer Goddelijke aspect van de zielen die betrokken zijn bij één bepaald project.


Je bent je vandaag bewust gemaakt van een fijnere vibratie en wat aan jou gemeld werd als een “rondzoemend gerucht” over een gebeurtenis die al dan niet plaats zal vinden in de komende dagen.


Blossom:Ok … ik moet nu even mijn gevoel volgen … er worden mij vele channelings gestuurd de laatste tijd over Eerste Contact en dat ‘spoedig … heel spoedig’ er iets zal gebeuren. Nou, met alle respect … jullie zeggen ‘in de komende dagen’ … nou … vanuit ervaring uit het verleden kan dat alles betekenen tussen nu en de komende veertig jaar. Jullie weten dat ik dit niet bot of sarcastisch bedoel. Jullie weten dat ik dit alleen zeg omdat ik een duidelijke Waarheid wil voor alle betrokkenen. Dus … werkelijk … in aardse termen, wat bedoelen jullie met de komende dagen?


FL:Deze transmissie vindt plaats via een andere bron, op dit moment. Wij zijn de “Higherarchy” (= letterlijk hiërarchie, maar geschreven met het woord ‘hoger’ erin – red.). We willen berichten over een organisatie die een manoeuvre ontdekt heeft die datgene wat jullie harten verlangen dat er zal ZIJN, extra kracht bijzet. We begrijpen de positie van het vrouwelijke medium dat we dit keer gebruiken en we respecteren het en stellen voor dat de linkerzijde van het brein letterlijk wordt ‘uitgeschakeld’, terwijl wij de volgende boodschap doorgeven aan jullie aardse zielen die zo reikhalzend uitkijken.


Blossom: Ik zal mijn best doen om ‘uit te schakelen’ … dat ben ik niet zo gewend ... hier gaat ie ...


FL :We communiceren met je vanuit een plek die hoger en boven de normale communicatie ligt. Houd je concentratie vast en dan komt alles in orde. Wij bevinden ons in een laag van bewustzijn in jouw Licht en we zijn in staat om in jouw energieveld te komen om dit aankondigende nieuws te brengen. Verondersteld wordt door jullie planeet Aarde en door veel bewoonde planeten dichtbij dat er heel spoedig communicatie zal zijn van degenen van ons die geleid worden om dit meesterplan dat al eeuwigheden van jullie aardse tijd bestaat, uit te voeren. En we zijn blij aan te kondigen dat er heel tegenwoordig (?) een ontwaken zal zijn in een graad die veel meer is dan dat wat er plaatsvond op de datum van vorig jaar, wat jou gevraagd werd om aan planeet Aarde door te geven.

Als je wat twijfels moet wegwer


ken betreffende deze gevoerde communicatie dan vragen we je dat te doen op dit moment.


Blossom:Ik heb geen twijfels ... het voelt anders en mijn vingers typen met veel meer preciesheid. Ik probeer gewoon erin te blijven zitten en me te concentreren. Ik neem niet echt in me op wat jullie zeggen omdat ik me er op dit moment wat ‘buiten’ voel staan. Dus... wees vrij om door te gaan en we zien wel waar het ons brengt. Ik denk dat dat het beste is.


FL:En wij zeggen dat de snelheid waarmee je handen nu schrijven niet iets is om je druk over te maken.


Blossom:Opeens gingen mijn vingers hyper.


FL:Op deze precieze manier willen we verder gaan. Je ziet, liefste dame, we willen je zeggen dat we het best tot het laatst hebben bewaard.


Blossom:En dat betekent?


FL:Dat in de tijd die voorbij is, we slechts snippers hebben gegeven. Net genoeg om de rozenknoppen nat te maken, zogezegd. Dit was een voorbereiding voor de tijd die komt om het schokgehalte te verminderen. Want we zeggen je ... er zal een grote SCHOK zijn. Want niets in de voorstelling van velen die van onze ‘Showtime’ gedroomd hebben, zal hetzelfde zijn als de feitelijke ‘show’ waarop we ons hebben voorbereid om te laten zien.


Jouw orders zijn verzonden aan velen op je planeet. Jullie posities zijn ‘gereed’.


Geloof jij ons persoonlijk? Ja jij ... jij dame Blossom die haar niveau van Vertrouwen heeft nageleefd omdat je hart je vertelde om dat te doen. Geloof jij dat er nu heel spoedig zo’n show zal plaatsvinden?


Blossom:Wat willen jullie dat ik zeg? Terwijl ik schrijf, kan ik ABSOLUUT VOELEN dat er zo’n strekte van jullie afkomt en een ‘kracht’ die voelt alsof het heel belangrijk is. Het VOELT allemaal echt, maar aan de andere kant is dat altijd het geval.


FL: Ja, maar geloof je dat deze show anderen zal aanzetten om hun positie op te liften binnen hun ziel, en de veranderingen op jullie planeet hun rechtmatige positie laten innemen binnen dit curriculum van de zon? Wij zijn niet van menselijke vorm. We kunnen alleen afgaan op data die vergaard is uit vrijwillige informatie over of jullie planeet al dan niet klaar is. Denk jij dat zij dat is?


Blossom:Met alle respect … ik ben MAAR ÉÉN PERSOON. Alleen maar goeie ouwe ik hier. Wat moet ik zeggen? Mij gedachten zijn … wat ik geloof ik al eerder gezegd heb … Als het ooit op een dag moet gebeuren … laten we het dan meteen maar doen. Ik voel dat wanneer jullie ook komen, er zal natuurlijk altijd ‘verstoring’ zijn in onze dagelijkse agenda. Dat kan niet anders. Als je me vraagt of de ‘LICHTwerkers’ klaar zijn om degenen die misschien uit hun sokken geblazen worden, bij te staan … Ja, ik denk van wel … maar … ik weet dat zelfs degenen onder ons die denken dat we dat zijn ... absoluut verbluft zullen zijn door wat het ook is dat er gaat gebeuren, als het gebeurt. Maar dat zal zeker het geval zijn of het nu morgen is of ergens in 2012. Jullie weten dat terwijl ik dit schrijf … jullie me opnieuw vragen om heel moedig te zijn … bij gebrek aan een betere uitdrukking. Alles wat jullie zeggen … betekent veel voor vele, vele zielen op deze planeet … als jullie bedoelen dat jullie spoedig komen … dan moeten er geen ‘lokkertjes’ meer zijn. Geen ‘spoedig’ of ‘nu of nooit’ meer … want wij als zielen van Licht moeten onze eigen boontjes doppen hier beneden en we hebben het allemaal briljant gedaan … Maar NU willen we graag de WAARHEID horen.

FL: En die zullen jullie ook WETEN.

Blossom:Ik weet dat jullie zeggen dat we de Waarheid binnenin ons hebben. Dat weet ik. Dat is wat mijn Waarheid is … over de Waarheid! Maar ik heb het over de WAARHEID over jullie. Wij, degenen die Wezens van andere werelden channelen, stellen ons heel kwetsbaar op zoals jullie weten … Dit gerucht dat nu de ronde doet … deze verwachting … het moet ECHT zijn. Ik vertrouw erop dat jullie de energie van mijn hart voelen. Ik ben op geen enkele manier veeleisend, of hoe ik nu ook moge overkomen. Er zullen ongetwijfeld wel weer mensen zijn die me schrijven dat ik jullie moet laten ZIJN en dat jullie komen als de tijd er klaar voor is, en ja … mijn hart zegt me dat jullie het beter weten dan ik op dit gebied. Ik probeer gewoon naar jullie terug te rapporteren vanaf hier beneden dat deze berichten die jullie ons sturen, allemaal hetzelfde zeggen … En daarom VERTROUWEN we erop dat het snel zal uitkomen. Ik VOEL dat ik nu rondga in cirkeltjes … Ik glimlach, want we hebben elkaars humor … ja, jullie zijn het die al vele eeuwigheden cirkeltjes aan het maken zijn. Waarschijnlijk al een beetje duizelig dus.


Maar zien jullie, mijn vrienden … vrienden van een andere planeet? Melkweg? Universum? … Het is nu tijd. Begrijpen jullie wat ik VOEL?


FL: Waarom zouden we niet? Daar zijn we altijd toe in staat geweest. We hebben deze reis al zo lang met jou gedeeld, en zullen daar ook mee doorgaan. Denk jij, zoals wij ook al vaker gezegd hebben, dat wij jou zouden leiden … en al diegenen die jouw werk zien als hun Waarheid … denk je dat wij jou zouden leiden naar een tuinpad … op een wilde ganzenjacht … om van dit alles maar een soort belachelijke grap te maken? Denk je echt dat het in ons wezen ligt om zo’n misselijk gebaar ook maar te overwegen?


Blossom:Helemaal niet. Dat voel ik HELEMAAL NIET van jullie. Dat zeg ik ook niet. Maar op dit moment … en dat heb ik vaker van jullie gevoeld … zou het niet aan te raden zijn om teveel te verklappen. Niet alleen vanwege het element van de GROTE VERRASSING … maar om redenen van ‘veiligheid’ misschien. Dat snap ik, dat begrijp ik. Echt waar.


Dus … dit gezegd hebbende … zij we vanavond überhaupt ergens gekomen?


FL: Wij denken dat als je dit terugleest, je zult bevinden dat we inderdaad vele bruggen overgegaan zijn om te komen waar we op dit moment zijn op deze avond van communicatie.


Blossom : Weet je … sommige mensen vinden me maar een halve gare. Ik vind het leuk om een halve gare te zijn. Ik heb GEEN bewijs op wat voor manier dan ook dat ik communiceer met een Federatie van welke aard dan ook. Maar MIJN HART WEET HET … en voor mij is dat het enige bewijs dat ik nodig heb … En misschien één dag … SPOEDIG … HEEL HEEL SPOEDIG … zal mijn hart me bewijzen dat het wist waar het over sprak.


FL: En misschien spoedig op een dag, liefste liefste ziel, zullen wij aan jou bewijzen dat halve garen de perfecte wezens waren om de klus te klaren.


Blossom : Ja … misschien … weet je, misschien zijn jullie meer menselijk dan jullie denken.


FL: Misschien … maar wij zouden absoluut willen bevestigen vanaf deze plek dat dit niet het geval is. Misschien … spoedig op een dag, zal dit ook bewezen worden.


Blossom: Yep … misschien … Voor wat het waard is … en we hopen dat het veel waard is … Er wordt ZO veel LIEFDE naar jullie gestuurd door zielen van over deze hele wereld. Zo veel liefde, vertrouwen en verlangen. ALLES IS ZOALS HET MOET ZIJN mijn vrienden. ALLES is zoals het moet zijn. Goedenacht.

FL: En onze zegeningen aan allen.



Original Site:
www.blossomgoodchild.com

TRANSLATIONS:

http://federationlight.blogspot.com/ - PORTUGUÊS
http://flinspanish.blogspot.com/ - ESPAÑOL

By courtesy of Kees

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar