Followers

i decree

zondag 6 november 2016

Nederlands -- Blossom met de Galactische Federatie van Licht van 5 nov. 2016




 Blossom met de Galactische Federatie  van Licht van 5 nov. 2016
Blossom:  Hallo mijn vrienden van ergens anders. Eerst wil ik jullie bedanken voor de vorige boodschap die de gecodeerde Licht Taal inhield en de uitleg ervan. Wat een response kreeg ik daarop! Wow! Heel, heel opwindend.
Federatie van Licht: Welkom aan jou, Liefst Dame en aan iedereen die blij onze boodschappen van Licht krijgen waarvan we zo opgewonden zijn om dat door te geven… altijd. We wisten, in zachte bescheidenheid dat er veel effect zou zijn door deze codes en er is zeker meer dat gaat komen.
Voor degenen die niet noodzakelijk grote activeringen VOELEN, vragen we je om niet bezorgd te zijn op geen enkele wijze. Want het is meest waarschijnlijk dat je lichaam stelsel een tijdje meer nodig heeft om het te absorberen, te integreren en dan te activeren. Eerder misschien dan een tablet/pil te nemen van jullie wereld brouwsels die sneller schijnen te werken voor sommigen dan voor anderen.
We willen graag meer over deze zaak praten.
Bloss: Ik weet het! Ik kan het voelen en ik type zo snel als ik kan!
Fed.v.L: Als we door de komende dagen gaan zullen jullie meer en meer van jezelf Voelen/ontdekken. Terwijl dit plaats vindt, zul je zoveel verandering in jezelf vinden. We hebben gesproken dat er grote veranderingen gaan komen en velen van jullie ‘veronderstelden’ dat dit voornamelijk aan de buitenkant gebeurt. Bijv bij de omstandigheden rondom jullie in de politieke, financiële en zelfs in weerscondities. Dit is zo… maar nog meer… en voornamelijk… bij de Grote Veranderingen die in jullie plaats vinden.  Jullie zullen meer gaan begrijpen van waarover we gesproken hebben en als je dat wilt… ga dat dan teruglezen enkele keren waar we ons met jullie hebben verbonden… jullie begrip van onze boodschappen zullen ‘door jullie’ worden ontvangen op een veel dieper niveau.
Terwijl jullie WETEN dat wat wij zeggen WAAR is… voor velen ‘in deze fase van het spel’ is het een WETEN maar geen totaal VOELEN … niet in de diepe kern.
Maar nu… als er activateringen gebeuren op een meer strijdlustig niveau aan de buitenkant.. in zulke chaos en bedrog…  zullen er activeringen van zulke grootheid komen … op een HOGER NIVEAU … met een vibratie die nu in staat is om in/door je heen te penetreren… dat je in staat zult zijn om de strijdlustige activeringen met groot gemak te ‘veroveren’.
Bloss:  Ik moet hier even tussen komen. Ten eerste toen het woord ‘strijdlustig’ doorkwam …moest ik stoppen en het opzoeken. Ik wist wat het betekende maar ik voelde dat dit niet juist was, toen ik het las dat het ‘vijandig’ was, dacht ik dat ik misschien in een zijsprong had gemaakt en moest stoppen en een tijdje ademen om het uit te zoeken… en ‘jullie’ suggereerden dat ik jullie de zin moest laten eindigen en het werkte heel goed uit. Phew!
Wat bedoelen jullie met ‘strijdlustige’ activeringen’? Kun je daar wat dieper in gaan?
Fed.v.L: Inderdaad. We zijn blij om ons verplichten. Na de volgende paar maanden…
Bloss:  Oh my! Jullie hebben me EIGENLIJK een tijdschaal gegeven! Oops sorry… ga verder…
Fed.v.L: In de volgende paar maanden zullen er ‘happenings’ zijn op diverse schalen van ‘schok’ voor het systeem’. Die gaan van .5 naar 1.000!
We zeggen dit tegen jullie op deze manier om zo kortaf en zo openhartig te zijn als we kunnen. Maar, we zullen dan in staat zijn om over dit alles de ‘verzachtende balsem’ te leggen. Want het is Waarheid die wij vertellen.
Als deze gevarieerde gebeurtenissen worden gelekt/blootgelegd/vertegenwoordigd/ ontdekt … (er zijn talloze woorden die we konden gebruiken) zal er veel ongeloof zijn bij alle gemeenschappen. Want er zijn er maar weinigen die in de positie zitten om te zeggen : ‘ Ik wist het’, of  ‘Ik zei je dat al’. Niet in vergelijking met degenen die blind werden misleid.
Dit zal ‘ongemak brengen in de rangen’en er zal veel verwarring zijn over ‘wie’ en inderdaad 'wat' de Waarheid is.
Indien wij spreken over ‘strijdlustige activeringen’… is dit wat we bedoelen. Er zal zo veel ONWAARHEID zijn die ‘rondvliegt’.
Bloss: Eh… moeten wij dat ‘rondvliegen’  letterlijk nemen??
Fed.v.L: Beide! Zielen die verloren en bang zullen zijn worden  ‘aangevuurd’ om op manieren te reageren die sommigen misschien niet begrijpen. Maar, ze zijn gewoon bang en weten niet hoe ze zich moeten gedragen. Herinner je dit als die tijd komt en stuur hen Licht.
Bloss: Dit lijkt me allemaal heel akelig, en dat is helemaal jullie manier niet.
Fed.v.L: Maar het is helemaal niet akelig. Want inderdaad dat is onze manier niet. We ‘bereiden jullie voor’ op zulke gebeurtenissen want het is dat jullie in deze tijd ‘in jezelf loopt’ … en jullie zullen weten wat dit betekent als dit gebeurt.
Bloss: Ok, ik ga met de stroom mee of mijn vele vragen zullen frustreren. Nog eentje trouwens… als je zegt in de volgende paar maanden…?
Fed.v.L: We bedoelen ‘het oproeren van’… de ‘sprookjes vertellingen tekens’ die zullen leiden naar een grotere schaal van ontreddering.
WE MOETEN HIER ZEGGEN… WANT WE LEZEN JE DENKEN…
WE BEDOELEN GEEN OORLOG.
ER ZAL GEEN OORLOG KOMEN.
Bloss: Nou dat is goed om te weten.
Fed.v.L: Maar, zoals we zeiden… jullie wereld zal erg ‘omgekeerd’ schijnen. En om een vraag die iemand jou stelde te verduidelijken… Nee, we bedoelen dat niet letterlijk… zodat jullie polariteiten zullen veranderen. We bedoelen het meer zoals in de culturele structuur. Funderingen die eens vast waren zullen naar beneden vallen en dit zal een prettige gratie zijn als eenmaal gezien wordt zoals het was.
ZOVEEL, LIEFSTE VRIENDEN, ZAL AAN HET LICHT KOMEN!
De tijd die komt zal zijn zoals jullie die nooit gekend hebben. Want, er zal zoveel gebeuren… dat velen voelen dat ze er niet mee om kunnen gaan. Maar… zeggen we… ter elfder ure… ‘zullen andere presentaties’ aan het Licht komen die een unieke  golving van bemoediging zal geven AAN IEDEREEN.
Er zullen gebeurtenissen worden geboden die kracht laat terugkeren naar degenen die ‘faalden’ (om in staat te zijn in kracht en begrip vanwege uitputting … gebrek aan energie oplading enz.) Niet zoals bij ‘falen’.
Zulke gebeurtenissen zullen Iemands Spirit herstellen en opwekking laten plaats vinden.
We zijn ons bewust, Blossom, dat jij de ervaring kreeg sedert onze laatste communicatie van ‘Je Snapte het’ … van ‘het Weten van het Weten?’
Bloss: Oh, mooi neergezet! Want, ik weet zeker niet hoe ik het kan beschrijven! Ik kan zeggen, echter, ik voelde me zo erg Krachtig en in beheersing en wist dat het er niet toe deed wat er zal/gaat plaatsvinden… als EEN KRIJGER VAN LICHT… zou ik gemakkelijk in mijn rol stappen en WETEN… niet zoveel om wat je in deze fase moet doen… maar, zeker… hoe te ZIJN. En dat was alles dat ik moest weten/voelen. Het was verbazend. Het gevoel bleef echter niet bij me.
Fed.v.L: Omdat...ten eerste zou het te veel voor je systeem zijn. Het zal langzamerhand terugkeren en in langere perioden van tijd blijven.
Bloss: Goed! Want als dit bij ons allen plaats vindt… gaan we het niet nodig hebben… in die dagen die gaan komen, waar je over sprak?
Fed.v.L: En je zult het in volheid ontvangen veel verder op het spoor. Maar, om te beginnen, je zult ‘Het’ VOELEN/BELEVEN als dat nodig is/noodzakelijk is.
Bloss: Dit klinkt goed voor een Science Fiction boek, Echt… gaat dit echt allemaal gebeuren?
Fed.v.L: Dit is waar we jullie op hebben voorbereid… al vele, vele jaren.
Bloss: Twijfel ik? Nee, niet echt… Ik vind het alleen moeilijk om te bevatten. Je zegt eigenlijk: ‘Daar gaan we’.
Fed.v.L: Doen we. (Ja dus)
Bloss: Met respect, we zijn eerder opgejaagd.
Fed.v.L: Met respect… dat hebben we gedaan!
Bloss: Ha! Betekent wat precies?
Fed.v.L: Betekent, vaak hadden we zekere plannen in positie en waren we klaar om te gaan… alleen zodat die geaborteerd werden vanwege veranderingen van condities op jullie Planeet die we niet vooruit gezien hadden. Of, zeggen we dat degenen die ‘in het weten’ zaten… niet willen dat iemand anders dat weet… gooide die naar ons en veranderde de ‘layout’ van de kaarten… zogezegd.
We benadrukken weer… WE ZULLEN NOOIT EEN ACTIE DOEN DIE DE VEILIGHEID IN GEVAAR ZOU BRENGEN VAN JULLIE PLANEET EN DEGENEN DIE ER WONEN. JULLIE ZIJN TE KOSTBAAR.
Bloss: Dus, hoe kun je zo zeker zijn dat ‘zij’ deze keer er niet een andere ‘Joker’ in gooien?
Fed.v.L: Omdat er niet meer kaarten kunnen worden gespeeld, Liefste Blossom.
HET SPEL IS OVER/VOORBIJ.
Bloss: My! Oh My! Dit zijn sterke woorden die van jullie komen.
Fed.v.L: Ze komen uit ONZE WAARHEID.
Bloss: Dus, kunnen we nu weten wanneer de volgende boodschap uit onze envelop zal komen?
Fed.v.L: Spoediger dan je denkt. We kunnen je geen feitelijke datum geven, natuurlijk. Maar, we zullen vooruit kijken om de condities te corrigeren voor iedereen die erbij betrokken is.
Bloss: Nou, jullie hebben ons veel gegeven om te overdenken. In Waarheid, voel ik me nu echt vermoeid en moet dit tot een einde brengen. (Ik heb gezorgd voor mijn drie jarige kleinzoon in de laatste tien dagen en hij wil graag wakker worden met het koor van 4:30 uur in de morgen! En hij blijft nog een tijdje bij ons!)
Ik ben blij trouwens dat ik in staat was om vandaag met jullie in aanraking te komen… want ik voel dat dit een belangrijke tijd is en ik zal mijn best doen om door te gaan wanneer het mogelijk is… zelfs als ze niet zo lang duren. Alles is zoals het moet zijn… Dat weet ik.
Fed.vL: Correct. We hebben jouw omstandigheden overwogen en ALLES IS GOED.
Bloss: Bizar. Jullie laatste zin kwam net door… Ik vraag me af hoeveel lezers dat ook oppikten? Daar gaan we weer!
Fed.v.L: HOUDT JULLIE HOEDEN VAST! 
Bloss: In Liefde en Dank mijn vrienden… Met verwachting van wat de toekomstige dagen (voor ons)vasthouden.

Please revisit The Invocation 'We are the Game Changers' whenever the mood takes you ... to keep the Energy as HIGH as we can.
The link to be able to access all my YouTubes is http://www.youtube.com/user/isjaabmo

Vertaling: Winny

0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar