Followers

i decree

zondag 3 augustus 2014

01:08:2014

Blossom Goodchild met de Galactische Federatie van Licht


Blossom June 6, 2012


 1  august 2014


Blossom:  Hallo!  Ik weet niet zeker of dit werkt, niet zeker of de Energieën om me heen dienstbaar zijn(groot woord zegt Blossom) om me te verbinden met degenen die Hoog zitten. Maar, ik ga het zeker proberen!  Ik kan wel wat Verlichting van jullie gebruiken, mensen, zoals het lijkt, want veel anderen missen onze gesprekken. Dus, van mij hier in Engeland… zijn jullie er.. waar ‘er’ dan ook is?

Galactische Federatie van Licht: We zijn er inderdaad. Wij hebben lang gewacht op de correcte tijd voor JOU, onder je huidige bestaan om ons met jou weer te verbinden. En het is ook voor jou om te begrijpen dat alhoewel jij je dit keer meer on-verbonden voelt dan normaal… dit niet zo is. Alle verandering die in iemands omstandigheden gebeurt is gewoon deel van een evoluerend systeem dat voert naar… als men dat wil… naar een sterkere schikking en laat daarom de ziel zelf dieper gaan in de Waarheid van zichzelf.


Bloss: Ja, alhoewel condities op dit moment erg moeilijk zijn, ben ik me bewust van de veranderingen die er in me plaats vinden… of moet ik zeggen… waar ik me meer bewust van zal zijn als deze specifieke tijd voorbij is. Voor mij is het, het voelt zo niet in orde voor zo veel ouderen, die hun dagen moeten eindigen op de manier waarop ze dat doen. Of ze nou hun ziel goed gediend hebben of niet zo goed… om niets te hebben om naar uit te kijken, anders dan hun naderende einde (want sommigen… die geloven echt dat er niets hierna is)… het is gewoon zo verdrietig dat iemands dagen zo gevuld zijn met zo’n neerslachtigheid tussen een enorme leegte met niets. Kunnen jullie hier een beetje over praten?

Fed.v.L: We zullen zeggen dat het ‘leven’ oorspronkelijk niet ontworpen was zodat degenen die veel jaren op het Aardeplan hebben gewoond hun schemerjaren in zulke droefheid moeten eindigen. Het schijnt dat de ontwikkeling van veel zaken verondersteld wordt op zoveel gebieden ‘vooruit te gaan’. Maar misschien zijn diegenen die ‘in jaren’ (oud zijn geworden.w.) zijn ontwikkeld… nu… in jullie tijd achtergelaten om er zo mee verder te gaan… of worden zelfs gezien als een last.  
Maar, is dit niet een van de vele, vele scenario’s op jullie planeet die niet passen bij de menselijke conditie? Overal waar je kijkt, kun je omstandigheden en situaties zien die jullie fout noemen. Wij zouden dat woord niet gebruiken… we zullen misschien zeggen ‘afgewend van het pad dat dient’.

Liefste dame… DAAROM KOMEN WIJ …

Om te helpen jullie planeet weer op het spoor te zetten. Om jullie wijsheid te bieden, vanuit een plek die niet zit in de Energieën die velen verdragen terwijl ze op Aarde zijn.

Maar, zoals altijd zeggen wij … vanuit een groter plaatje ... zouden jullie de dingen heel anders zien.

Bloss: Ik ben me bewust dat we ons moeten richten op alles dat Licht is… als we dat naar ons toe in ons leven willen trekken om het zinnig te maken. Maar… met alles waar onze wereld doorheen gaat.. onder de bezetting van wat minder Licht is ... een wereld waarvan jullie tegen ons zeggen… bijv. De Gouden Periode… lijkt niet waarschijnlijk te zijn in de nabije toekomst. Toch gaan we verder … levend in dat WETEN in ons hart dat dit zal komen.

Fed.v.L: Omdat je WEET dat het reeds aanwezig en correct is. Het zit al op zijn plek … die Gouden Periode … wachtend om in zijn rechtmatige oriëntatie te gaan als de condities dit toestaan. Het is aan jullie … aan ieder van jullie … om dit te WETEN en om dit om zijn plek te ‘verlagen’.

Bloss: Die te verlagen? Ik dacht dat wij ons er naar opheffen?

Fed.v.L: Om het woord ‘compromis’(schipperen) te gebruiken zou niet passen… toch voelden we de noodzaak om dat woord er in te wippen.

Bloss:  In welke context?

Fed.v.L: Opdat … eerder dan het moet ZIJN dat ALLES DAT VAN DE AARDE IS, zichzelf moet opheffen naar een Hoger niveau van de Nieuwe Wereld … misschien zal er een compromis gegeven worden … zodat de Aarde en haar bewoners halfweg tegemoet zullen worden gekomen. Om de dingen een beetje verder te verschuiven… Om te helpen … Om het meer ‘voorzienig’ te laten worden.

Bloss:  Wanneer werd dit besloten?

Fed.v.L: Dat is niet gebeurd … maar, er is wel over gesproken. We ‘pikken zo vaak degenen op’ die intens LICHT van hart zijn … en merken dat ze worden ‘verteerd’ door wat de ziel pijnigt. Altijd opmerkzaam voor die zaken en onze Liefdevolle consideratie voor jullie … dan overdenken wij mogelijkheden.

Bloss: Dat klinkt goed. Echt goed. Ik merk altijd hetzelfde over de Energieën van Liefde die op dit moment binnenkomen … ‘We’ worden opgeheven … en ‘Zij’ storten zich naar beneden/of in … en we smelten samen op een bepaald congeniaal punt (weer een groot woord zegt Blossom) [congeniaal is ook ‘prettig’]

Fed.v.L: Maar in de grond … spreken wij niet over gescheiden onderwerpen. Want ALLES DAT IS … ALLES DAT ER OOIT ZAL ZIJN … IS ENERGIE.

De ENERGIE van de NIEUWE WERELD … die op jullie wacht … is HOGER dan die welke nu in jullie woont.

Laten we een suggestie doen voor een gedachte. Als jij zelf, Blossom, leeft in Australië en het leven is prachtig en je VOELT je EEN met ALLES DAT IS … dan woont jouw energie op een totaal ander niveau dan waar het nu in woont, terwijl je deze tijd in Engeland de energie ervaart met degenen om je heen die worstelen.

Daarom maakt het niet uit waar jij je op afstemt om ‘je spirit op te heffen’… het niveau van gedachte … is daarom … JOUW niveau van vibratie, en zit nergens dichtbij wat jij kunt beleven omdat je in een zonniger klimaat bent en het leven zwemmend heerlijk is.  

Bloss: Dat besef ik. Heel erg, ja. Maar, hoe heeft dat te maken met de Nieuwe Wereld? Want, ik dacht dat de Nieuwe Wereld, als we daarin zijn, geen verdriet zal hebben, of oorlog, of honger enz… dus ben ik wat in verwarring.

Fed.v.L; Het is het WETEN dat de tijd zal komen waarop ALLE DINGEN naar een helderder plaats zijn gegaan, waar wij over spreken … dat ons hart in hoop vasthoudt. Iedere ziel … als ze verder gaat door de lagere energie naar de Hogere … doet dat door dit WETEN.

DAT IS WAT JULLIE HIER KWAMEN DOEN.

Het tempo waarop ieder individu dit doet … is een persoonlijke keuze.

Bloss: Dus, misschien gaan we nu over oude grond … betekent dat, dat ieder individu op zijn  eigen tijd ‘aankomt’ in de Nieuwe Wereld, eerder dan op een collectieve tijd.

Fed.v.L: Dat is inderdaad zo.

Bloss: Oh, poop! Mijn hersenen zijn nu aan het raffelen, omdat ik dacht ‘dat het op zijn plek zou vallen’.. voor ons allemaal. Ik bedoel, als de Energieën omhoog gaan en naar beneden dalen op ons, van bovenaf … zullen we dat helemaal niet samen beleven? Ah, wacht even … de penny is net gevallen .. denk ik! Ik laat het even aan jullie, jullie hebben een duidelijker manier van dingen neerzetten.

Fed.v.L: De penny die viel was deze gedachte … en we zullen ‘ONS’ best doen om die gedachte weer te geven. Ja, wat jij zei STAAT ‘vast’ en sterk. Vibraties zijn op Aarde aan het omhoog gaan en sterkere stromen naar beneden om elkaar tegen te komen. Maar, er zijn ‘plekken’ op jullie Aarde die in andere niveaus van vibratie worden gehouden. Bijvoorbeeld, iemand die op vakantie is op Hawaii zal niet in dezelfde frequentie zitten als waar veel  bloedvergieten en bombardementen moeten worden verdragen.

En daarom … kan er waarschijnlijk gezegd worden dat Hawaii waarschijnlijk op een Hoger niveau zou zitten van de algemene vibratie van de Aarde en daarom de ‘Nieuwe Bestemming’ eerder bereikt dan een land dat door oorlog wordt verscheurd. Maar, terwijl ieder ‘ding’ ‘zijn Hogere Bestemming’ bereikt… helpt dat automatisch wie/dat van een lager niveau is … gewoon door al in het Hogere niveau te zijn gekomen.

Jullie wereld heeft het voorrecht om de vrije keuze te hebben. Velen begrijpen nog steeds niet dat het niet uitmaakt dat WAT er ook met hen gebeurt … of WAAR ze zich op de planeet bevinden … in WELKE situatie ...

ER NOG STEEDS DE VRIJE KEUS IS.

En daarom … is het aan ieder hun keuze voor WIE ZIJ WILLEN ZIJN … die zal bepalen in welke fase … voor hen … ze naar die Hogere plaats van Zijn gaan.

Bloss: Ik denk dat ik, op een bepaald niveau, snap wat jullie zeggen. Een dag per keer en dat alles. Eigenlijk, zoals jullie geleerd hebben … hoe meer een individu ieder moment doorleeft als Liefde … hoe sneller ze daar komen … als dat zin heeft?

Fed.v.L: Dat is volmaakt zo.  Jullie maken een individuele reis ALS EEN … maar wat jullie missen te begrijpen … wat naar verwarring voert … is dat MEN /dat ALLES ENORM IS. Er is geen woord in de vocabulaire van het leven dat de WARE betekenis geeft van DE ENORMITEIT VAN ALLES.

We willen graag dit zeggen. JIJ, ieder van jullie … bent/is niet verantwoordelijk voor de reis die een ander wil doen. Maar, jullie ZIJN volledig verantwoordelijk voor je gedachten en houding over iemands anders zijn reis. Want die gedachten zijn deel van ‘jullie’ reis.

Terwijl iedere Goddelijke ziel haar redenen begrijpt van het Zijn … dan helpen gedachten over een ander zijn reis … JULLIE reis … omdat er gerealiseerd wordt dat een ander zijn reis niets te maken heeft met jullie.

Het belang van het ZELF wordt zeer onderschat!! 

Zoals White Cloud regelmatig zegt … om veel droefheid te VOELEN voor een ander en wat die beleven … helpt hun situatie niet …  Om LIEFDE te sturen naar die ziel terwijl die keuzes maken langs hun pad … is een miljoen meer heilzamer.

Bloss: Makkelijker gezegd dan gedaan. Alles goed en wel, als die mensen voor jou ‘onbekend’ zijn, ver weg … dan ja … dat kan ik doen. Maar als ik persoonlijk ben betrokken bij een ander zijn reis … is het zeker niet makkelijk om er niet aan vast te zitten, want als zij die het meest nabij en het liefst voor je zijn, lijden … dat doet pijn! Nadat ik dat gezegd heb … het doet pijn als ik dat toesta. Op dezelfde manier, kan ik wel of niet kiezen om de hele wereld te voelen die de meeste tijd op een zinkend schip lijkt te zitten. Ik weet dat ik klink als mevrouw Doom and Gloom (Ondergang) … maar ik ben me ook bewust dat er zoveel goeds en zoveel vreugde is aan de andere kant van de schaal. Ongelukkig genoeg, zijn onze zielen aan het verhongeren voor dit soort nieuws voor de angst dat we ‘ontdekken wie we WERKELIJK zijn’.

Fed.v.L: Als … ALS … ALS  jullie ontdekken WIE JULLIE WERKELIJK ZIJN … zal het verdriet zijn verwijderd. Want WIE JULLIE WERKELIJK ZIJN … is LIEFDE. … IN AL HAAR GLORIE VAN ZICHZELF.

Bloss: Maar is het geen LIEFDE in ALLES?  Want er is niets anders? En daarom is verdriet gewoon een andere vibratie van WIE wij echt zijn.

Fed.vL: Als jullie verdriet WILLEN.

ALLES DAT JULLIE WILLEN ZIJN IS WIE JULLIE WERKELIJK ZIJN.

Bloss: Wacht even .. laat me even een van mijn moeders 90.000 pillen voor een dag ophalen … misschien krijg ik die op jullie golflengte ! Ik dacht … dat we misschien (soms) verdriet kiezen omdat we nog niet herkennen WIE WIJ ECHT ZIJN. Als we dat doen … zullen we SLECHTS … van de Hoogste Liefde … ZIJN.

Fed.v.L: JULLIE ZIJN VAN DE HOOGSTE LIEFDE IN DE KERN VAN JULLIE WEZEN, ALTIJD !

DAT KAN NIET WORDEN VERWIJDERD, ANDERS ZOU NIKS BESTAAN.

ALLES DAT IS … WORDT AFGELEID VAN DE HOOGSTE LIEFDE.

HET NIVEAU WAAROP JULLIE WILLEN LEVEN … DAT DEEL VAN DIE HOOGSTE LIEFDE … maakt uit in hoeveel van die LIEFDE kan worden toegetreden.

Bloss:  Maar, is het niet zo, dat zeg maar… het wonen op het Aardeplan, zoals wij dat hebben gewild … ons niet bepaald Weten laat begrijpen?   En dat er hier veel van ons WARE zelf is waar we nu niet direct toegang toe krijgen, vanwege het lagere niveau van onze vibratie?

Precies! Maar je hebt hier willen zijn … en tot hoever je zelf de vibratie wilde verkrijgen … dat is aan jou.

Correct zei je … dat je niet tot je WARE ZELF toegang kan krijgen … IN DEZE TIJD, OP PERMANENTE BASIS ….

Laten we hier even HEEL DUIDELIJK OVER ZIJN … We voelen dat we misschien in verwarring brengen.

Bloss: Geen zorgen.  ‘Verward’ schijnt mijn middelste naam te zijn op dit moment.

Fed.v.L: Toegang naar WIE JE WERKELIJK BENT, is nooit buiten bereik. Men denkt  het slechts … En wat men gelooft … DAT IS!

Een conditie van het experiment van Aarde mensen was dat men in staat moest zijn om tot THUIS toegang te krijgen … TOT DE WAARHEID … TOT DE ZIELZELF in VOLHEID.

Meditatieve oefening of ‘flits momenten’ worden geboden aan velen. Er is niet een ziel die dit recht niet heeft … OM NAAR HUIS TE GAAN … in hun WEZEN … op ieder moment dat ze willen … Om zich te herstellen en weer op te laden en in het Licht en de Liefde te zitten van de Hoogste Vorm.

Maar … in deze periode van ‘Verlichting’ waar jullie Aardlingen doorheen gaan … in je menselijke vorm … op je Aardse niveau .. schijn je daar niet te ‘komen’. ..

ALS  jullie ALLES verstonden in je huidige vorm … de verandering die plaats vindt ten nutte van iedereen … kon die niet gebeuren … en die moet gebeuren.

Opnieuw zeggen we … Jullie kozen hier te willen zijn … in deze tijd … om DE DINGEN TE VERANDEREN.

Als jullie hier zouden zijn in je volheid … zou er geen noodzaak tot verandering zijn.

Bloss:  Ik denk dat ik de ‘plot’ kwijt ben! Ik kan me ons punt niet meer herinneren .. is er een punt? Ik bedoel, hoe komt het dat ons gevraagd wordt om te ontdekken / te voelen WIE WE WERKELIJK ZIJN? … als we het maar in meditatie kunnen binnengaan enz… vanwege de vibrationele condities hier beneden?

Fed.v.L: Omdat …. Terwijl JULLIE … als individuen … jullie vibratie veranderen naar een Hogere frequentie … hoe meer jullie ‘erkennen’ WIE JULLIE WERKELIJK ZIJN’…
Hoe meer jullie dat herkennen … hoe meer je vibratie omhoog gaat … en hoe meer jullie in staat zijn om JE WARE ZELF TE VOELEN.

De vibratie waar velen in wonen … is te laag om die toegang vast te houden … maar, hoe hoger het niveau is waar men in vibreert … hoe makkelijker de toegang is (omdat  hoe dichter je erbij bent) en de aanvaarding … dat als men ‘verder omhoog gaat’ .. de mogelijkheden VAN WIE JE WERKELIJK BENT, WORDEN.

Bloss: Maar, zou je niet zeggen dat wie ik nu wil zijn in het NU, in mijn menselijke vorm … heden … is duidelijk een deel van of een aspect van … mijn Hoger zelf?

Fed.v.L: ABSOLUUT ALLES is een aspect van ABSOLUUT ALLES.

Iedere gedachte die er ooit was/zal zijn … is een aspect van LIEFDE … Wat …

Bloss:  Yep …  Er is niets anders dan Liefde.

Fed.v.L: Precies … Dat hangt gewoon af van welk niveau van die Liefde … welke frequentie van die Goddelijkheid … je koos om ‘thuis in te zijn’.

Wij WETEN dat velen van jullie dit snappen … want alhoewel veel om je heen somber schijnt te zijn … in de klasse/indeling van ‘herinneringen ‘… worden veel verschillen/onderscheidingen ontdekt.

Dierbare harten, Liefste Mensen. WEET dat de GEVOELENS die je beleeft, stappen omhoog zijn op de ladder naar helderder dagen voor iedereen.

WIJ WETEN DAT JULLIE HET GAAN SNAPPEN …en NU … MOETEN JULLIE DIT ZELF WETEN.

Want als je ‘snapt’ dat je ‘het snapt’  … HEBBEN JULLIE HET GESNAPT!

Bloss: Mijn beurt om de sessie te beëindigen… Ik had gedacht te vragen of jullie ons konden vertellen over Universele Wetten. Dat moet dan wachten op een volgende keer… en niet zeker over de omstandigheden wanneer dat zal zijn. Maar, ‘Goddelijke timing’ werkt altijd met magie. Het is ZO goed geweest om mezelf even af te sluiten en te praten … Dank jullie zeer … Ik voel me weer bijgevuld ! cheers jongens! Met veel dank … mij (ikke)xxx

Fed.v.L: We erkennen je dank en we ontvangen die in dezelfde stemming .

Onze dank aan iedereen die onze woorden die we hier aanboden, wilden lezen… WIJ ZIJN EEN.


Opmerking van Blossom. Deze conversaties met de Federatie van Licht zijn gewoon dàt.. conversaties … waarin ik mij bevoorrecht voel die te hebben Hoe ieder ervan laat zien terwijl we ‘chatten’ … het gewoon IS. Veel dank voor jullie begrip hiervoor. 

Ik heb mijn tijd productief besteed en zeg met genoegen dat deze video die ik heb gecreëerd heel erg schijnt te passen bij de channeling van vandaag.


Vertaling: Winny 


0 reacties:

Een reactie posten

LOVE

SYDNEY EVENT

meditation

Dit is zo’n prachtige video dat ik hem graag doorstuur. Zij spreken over Het Gebeuren, waar ook Blossom over spreekt, de Federatie dan. Zij zeggen niet wanneer dat komt, wel dat het dichtbij is. IK WEET NIET OF DIT HET IS…. maar in ieder geval is hier wel iets wat zeer belangrijk is, het vierkant tussen Uranus en Pluto wat momenteel op zijn toppunt staat. Een heel belangrijk spanningsmoment. Ik probeer de film vluchtig snel te vertalen omdat het om deze dag gaat. Gooi je intentie, al doe je dit vanmiddag of morgen, bij de juiste tijd van 10:11 vanavond… dat werkt allemaal.

Ik vertaalde ongeveer alles, daar staat alles in, maar in stukjes dus, op de film. Druk dit af dan kun je het bijhouden.

De vertaling:

WERELD MEDITATIE OM EEN REVOLUTIE VAN LICHT EN EEN NIEUWE HER-GEBOORTE (RENAISSANCE) TE TRIGGEREN

Mercurius, Venus, Jupiter,Saturnus , Neptunus en Pluto zullen een zespuntige ster mandala vormen om de Zon op 23 november 2013 (dit getal is 13, een eindgetal van de Maya telling.w.) Tegelijkertijd vormen Pluto en Uranus een vierkant. Ze scheppen zo een veelbetekenend astrologische situatie. Dit stelt ons in staat om een belangrijke energie vortex te activeren. Dit wordt het AION Portaal genoemd. En die triggert een Revolutie van Licht. En een Nieuwe Renaissance. Het representeert het meest belangrijke astrologisch aspect van deze tijd.

Voor de eerste keer in Aarde’s geschiedenis zal er een verbinding worden gemaakt tussen 3D van het stoffelijke rijk en 11 D van het kosmische atmische plan, het plan van Bewustzijn en het leven zelf. Van totale vrijheid en verrukking. Waar de beperkingen van het zielenlichaam worden doorbroken naar de dimensie van oorspronkelijk voelen en het Moeder Schepper principe, waar men co evolutionair bewustzijn, Gods bewustzijn beleeft .

De activering van het AION Portaal zal een ommekeer veroorzaken van de getijdenstroom. Op het moment van de activering van het Aion portaal zal de Grote Centrale Zon een impuls afgeven die onze Zon zal penetreren en de mandala’s van de planeten erom heen. die zenden harmonieuze resonantie golven door ons hele zonnestelsel.

Deze galactische minipuls zal worden doorgezonden door Aion en Iona, een kosmisch paar van tweelingzielen die enorm heeft bij gedragen aan de formatie van Galactische Centrale Beschaving van Licht, miljoenen jaren geleden.


Iona’s bedoeling is nu om Godinne Bewustzijn te verspreiden om ons te helpen de dualiteit te overstijgen en om in een ecstatische verbinding te leven met de Schepper terwijl we het Goddelijk waarnemen in alles. Aion’s bedoeling is om veilig te stellen dat de Galactische kosmische cyclus verandert in harmonie met de 25.000 jarige hartslag van de Galactische Centrale Zon. Hij overziet/houdt toezicht over deze activering van het Aion portaal op planeet Aarde. En dit kondigt de verschuiving van de Eeuwen aan wat ons brengt naar een nieuwe Era van Vrede, Liefde, Vrijheid, Rechtvaardigheid en Vreugde voor iedereen! Het is tijd om actie te ondernemen. Het is tijd om de bestemming van onze wereld in onze handen te nemen.

Om het Aion portaal te activeren wordt gevraagd om allemaal samen ons in te stellen, te mediteren op dezelfde tijd (of verschoven tijd.w.) op de hele wereld. Op 23 nov. 2013, om 10: 11 uur . ’s avonds, dus (er staat 9:11 GMT dat is hier 10:11 u. Maar je kunt dit ook ’s middags doen en tijd instellen op ’s avonds. ) Je kunt in grote of kleine groepen mediteren of apart.. dat kan ook. Maar ook op een speciaal triggerpunt voor de nieuwe Renaissance in Florence in Italië. En om collectief ons te visualiseren als een verenigd bewustzijn. Het Gebeuren dat ons vergezelt naar een nieuwe Era van Licht dat gebeurt in het NU!

Door dat te doen creëren wij een helder en harmonieus kanaal van manifestatie voor de uiteindelijke bevrijding van de planeet en helpen dit te manifesteren zo snel en zo geweldloos als mogelijk is.

Wij KUNNEN dit doen! Maar het is belangrijk om dit met zoveel mogelijk mensen te visualiseren om de kritieke massa te bereiken. Help dus dit te verspreiden! Wij hopen al jullie prachtige zielen te ontmoeten in de hogere dimensies van 23 november….
Dan komen instructies voor de meditatie. Ontspan je, adem diep en rustig. Roep de aanwezigheid van je ziel (Hoger Zelf) op en je gidsen en engelen en aartsengelen en opgestegen meesters.

Verbind je met het wereldwijde collectieve bewustzijn.

visualiseer het moment van de compressie doorbraak, de flits van het Gebeuren van Goddelijk Licht die de hele Aarde omvat en al haar bewoners die onze prachtige planeet bevrijdt van alle duistere energie en de uitstraling ervan. Dat gebeurt in het NU. Heb een gevoel van diepe dankbaarheid, intense liefde … WE ZIJN EINDELIJK VRIJ!!! VICTORIE NU, BEVRIJDING NU!

EINDELIJK VRIJ. VERspreid deze video over al jullie blogs en websites……

Stop alle militaire en oorlogshandelingen

Stop alle militaire en oorlogshandelingen
Teken deze petitie a.u.b.

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild

Graham Dewyea interview Blossom Goodchild
Graham Dewyea interviewt haar